2011/08/04

thank you, GROOVE!

Last night was our Manhattan Debut.

We played at this funky club, GROOVE.

It was just something.

I was there for a couple of times

to see shows, but to know I am actually

on the stage as an act was just unbelievable.

Thank you for all of my friends who come to our performance.

and Thank you Groove for giving us GREAT opportunity.

We are expecting the arrival of new CD, and

article on New York Times soon!!

I will enjoy the ride of this journey, Woven Notes!!!!

Off to winery tomorrow!!!!!


昨日はマンハッタンデビュー!

GROOVEでの演奏でした。

学生時代とか4月にきたときに何度か

演奏をききにいっていましたが

アクトのひとつとしてステージに上がれるなんて感無量。

いろいろあったけどめっちゃ楽しい時間でした。

おいでいただいた皆様、ありがとうございました。

すばらしい機会を与えてくださったGROOVEにも

感謝感謝感謝です。

来週はCDがきます。そろそろニューヨークタイムズにも

記事がのるそうですし、

このニューヨーク合宿、エンジンふかしたまま

突っ走ります!!


親愛なるジャパニーズファミリーの皆様も

夏おげんきでいてくださいね♪


明日からはワイナリー!!今週は一泊!!^^


0 件のコメント:

SNS

 こんにちは 長らく投稿ないまま時間が経過いたしました。 元気にいきております。現在北海道の楽園へ引っ越し 暮らしになれましたので音楽活動を再開しようと思っています。 以降はSNSを中心に発信してゆきますので宜しくお願いいたします。 Facebook https://www.fa...