2011/04/13

Im at the Narita Air Port


I am going to leave JAPAN in less that two hours.

I am excited about music, meeting my family, and

all the New York experiences.

I hope everything would be better and more hopeful

by the time I get back on May 3rd.

WOVEN NOTES, the band people are coming to NY

seperately. There are so many things that we can worry about

right now, so let us rather hope for brighter things.

Gohan mo tabeta, check in mo shitashi,

imakara kinai de taberuyoh no OKASHI wo

kaini ikoutto.


Be safe everybody!!!!!


NENE MINA

2 件のコメント:

のんき さんのコメント...

お気をつけて行ってらったいませー!

成田は私の実家があるところなのだよ~・・・余談でした(^^;

匿名 さんのコメント...

のんきさまー!
愛のメッセージをありがとうござます。おいおい(泣)。
成田ご出身でしたでしょうか。
昔はあのあたりの農家への嫁入りが夢でした。
地震など、どうぞ乗りこなしてくださいませ☆

SNS

 こんにちは 長らく投稿ないまま時間が経過いたしました。 元気にいきております。現在北海道の楽園へ引っ越し 暮らしになれましたので音楽活動を再開しようと思っています。 以降はSNSを中心に発信してゆきますので宜しくお願いいたします。 Facebook https://www.fa...